VELKOMMEN!!

Mitt første Blogginnlegg!

Jeg har lenge tenkt på å starte en blogg, men siden jeg har ganske store tekniske handikap,og egentlig livredd for alt som har med data og gjøre,har det tatt meg litt tid å faktisk bare hoppe ut i det. Men i det siste har jeg fått flere henvendelser fra folk som oppfordrer meg til å starte en blogg,så Tattaaaa,Here We Go!

Jeg kommer til å dele fra min hverdag som mamma,Grunder,stylist og make-up artist,og legge ut bilder jeg selv blir inspirert av,som forhåpentligvis kan inspirere andre også.

Fashion: Buksedress fra Hofmann/MagMaLou

5 kommentarer
    1. Hei Marthe,
      Jeg oppdaget deg for lenge siden og fulgt deg her på bloggen bla.
      Jeg har et spm. Hvordan har du klart å gå ned i vekt?
      Er det noe du vil dele?
      Du er en insperasjon og ser lekker ut.

      På forhånd takk.

    2. Hei Malin:) så hyggelig:) jeg var veldig syk noen år etter flåttbitt og gikk veldig mye opp i vekt, spesielt pga medisiner. Og det tok noen år før kroppen forstod at den faktisk var frisk…men jeg har også bevisst trent mer, vært litt bedre Til å ta sunnere kostholdsvalg…men det er ikke en lett og kort veg, men det er fullt mulig??masse lykke til??stor klem,marthe

    3. Takk for raskt svar. Godt å lese at du har kommet deg etter sykdom! Takk for lykke ønsker, som du skriver er det ingen lett og kort vei.. Klem tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg