Apropos byMAGMALOU

Som sagt jobber vi på MagMaLous første kolleksjon som lanseres i mai, og jeg gleder meg villt til å vise den frem til dere,men inntil lanseringen går det bli noen sneekpeaks;) Kolleksjonen består av 13 kjoler og to jumpsuits oppkalt etter fine jentene på MagMaLou Teamet. Kjolen på bildet heter Pia Dress,og er en av mine favoritter.

Kolleksjonen produserer vi i Istanbul, og jeg og Andrea,som er Headdesigner,har vært der flere ganger siden jul.

Jeg elsker Istanbul,og etter lange dager i atelieret er det superdigg å chille på restaurant og spise god mat og drikke.en av mine favorittrestauranter heter Sunset, med utsikt over hele Istanbul og crazygod meny.Anbefales!

Allerede i mai starter vi med vår andre kolleksjon,og gleder meg allerede til å dra tilbake:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg