BIRTHDAY GIRL!!

Jeg har bursdag idag!!:):) Jeg bare elsker bursdager,og hva er bedre enn å våkne til at sengen er fyllt med kjempestore rosa og gule ballonger,og ferdig frokost på nattbordet! Magnus var allerede dratt på jobb da jeg våknet,men han hadde varmet rundstykker,stekt ett egg(i hjerteform) og bacon og lagd en supergod smoothie! Kul fyr,og smart, because Happy Life,Happy Wife,tihihi,og jeg har bare gått rundt og smilt i hele dag;)

I tillegg kom det et bud på døra idag med en bursdagsgave fra de fineste jentene på House of Communication! Tuuusen takk for påskeegg og leselektyre til påskeferien:)

Fra Emma Louise og Magnus har jeg allerede fått en tur til Bali(vi reiser imorgen tidlig-gleder meg sykt mye), men Emma Lou hadde visst vært på Clas Ohlson i tillegg,for fikk en mobillader med ekstra lang ledning;);)

Nå er det på tide å legge seg,må være på flyplassen 06 imorgen tidlig,så må allerede stå opp om 2-3 timer…

Høres fra Bali’a dere:):)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg