MagMaLou I FINANSAVISEN!!

Hurrrrraaaa! Det stod 3 sider i Finansavisen i går, om konseptet MagMaLou! Vi er super glade og takknemlige for alt det positive som skjer om dagen,etter 3 år med beinhard jobbing, mange våkennetter og tårer:) Det er aldri lett å starte opp en bedrift, hvertfall når man ikke kan noe om å hverken starte eller drifte fra begynnelsen!! Men jeg har alltid trodd at jeg kan lære meg det jeg vil lære meg,og selv om det har vært drit tøft,angrer jeg ikke et eneste sekund!! Nå som vi har lært og erfart,blir vi flinkere,mer effektive og ikke minst mere lønnsomme for hver dag som går!

Jeg er nå klar for en ny æra,med mere stabilitet, utvikling og spennende prosjekter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg