IN MY HOMETOWN��

The Andrea Long Dress//byMAGMALOU//SteinkjerAvisa

Har hatt tre kjempefine dager i Steinkjer(hvor jeg vokste opp og bodde til jeg var ferdig med videregående)med lansering av kolleksjonen på Høyer butikken der, som drives av Siv Rakel og Pål Saur!

Kjempeflinke folk og superbra service, så håper alle trøndere støtter opp rundt de.

Er ikke alltid like lett å slåss mot de store kjøpesenterne om kundene(Høyer Steinkjer er franchise og ligger i kongensgsta, og ikke på senter), så viktig at kunder selv tar bevisste valg om de ønsker å bevare små enkeltstående butikker��☺️��

Meg i “Tone Turtle Dress” og Siv Rakel i “Tone V Dress//White Edition”

Marithe i “Marthe Fringe” og Othilie i “Pia Coat”// Hot:)

Det var også Steinkjer Festival denne helgen og fikk med meg to kvelder.

Fantastisk vær og Fantastisk god stemning!!

Two of my HomeGalz, Marit(som er en av forloverne mine) og Cathe��

Og Tove, min andre forlover anno 2005������

Takk for meg, Steinkjer!! Been a Blast!! See You Next Year!!

Jeans//Mardou&Dean, Jacket//Gestuz, Shoes//Ganni, Bag n’ Sunnies//MiuMiu

Gøy hvordan været forandrer seg på Repix Appen������

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg