FASHION FREE ZONE?!?

Narestø-Vårt Sommerparadis;Even in The Rain!

Jeg elsker jobben min,og har ingen problemer med å jobbe 70-90 timers uker i utgangspunktet. Men i år har det vært spesielt hektisk, med økt antall ansatte, ny kolleksjon og mange prosjekter, så et par uker med sommerferie på Narestø, tror jeg er sunt for kropp og sjel!

Nå blir det chillaxing,trening, og familitid i fokus(som også kommer til å prege bloggen noen uker:), så jeg klarer å holde på fokus og energinivået utover høsten…

Men er egentlig midt prosessen med å utforme ny kolleksjon som skal være klar til innsalg første uken i september allerede, så penn og papir er med om den sørlandske lufta inspirerer til å tegne ferdig de siste kjolene som gjenstår i kolleksjonen. Noen ønsker om hvilke kjoler dere ønsker å se i kolleksjonen?☺️

Jeg tegner egentlig som en treåring, så veldig glad for at Andrea, vår Head Designer, tar seg av de tekniske tegningene. Men jeg har fått en mal jeg tegner mine egne forslag på, så må Andrea ofte prøve å tyde de;);)

Akkurat ja,klarte ikke lage et blogginnlegg en gang uten at det ble dreide seg inn på jobb…lovende,hehe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg