STARSTRUCK������

Lene et moi @magmalou

Jeg har jobbet med veldig mange kjente personer opp igjennom årene, og jeg pleier ikke å bli veldig Star Struck(kjendiser er jo like “vanlige” som alle oss andre:), men jeg har hatt en Girl/Celebrity Crush på Lene Nystrøm siden jeg var 17!! Nå er jeg 35,så det er over halve livet mitt,hahaha!!

Jeg og en venninne hadde faktisk en klubb(!!) som het “Aqua-Lene for Faen”�� Har alltid elsket stilen hennes,swagen…attituden…hun er Norges svar på Rihanna,Rita Ora og Gwen Stefani og har skyhøy coolfactor!!

Så da manageren hennes ringte meg i sommer om jeg ville style henne i høst ble jeg sykt glad!! Så gled dere til å bli kjent med denne dama på “Hver Gang Vi Møtes” på TV2 i høst! And pay attention to Tha Style������

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg