EARLY AUTUMN��

</

Som trønder er jeg fryktelig lei av og har utviklet allergi mot kulde, slapseføre, vind og regn i alle retninger(gjerne på samme tid også!!)

Men jeg må innrømme at når august nærmer seg slutten, gleder jeg meg til å ta frem strikkeplagg og deilige kåper!

På MagMaLou har vi tatt inn to nye norske merker vi er blitt helt obsessed med! "Arnie Says" lager fantastisk strikk- og basic plagg, mens "Iben" lager mye bra basics og kåper, så kom innom oss for en varm og deilig høsthandel&#xd83d;&#xdc9b;

Den dagen disse bildene ble tatt hadde jeg også på meg andre fantastiske merker vi allerede har hatt en stund i butikk, men aldri blir lei av&#xd83d;&#xde09;

Sweater, Caps & Booties//Gestuz, Crossover Bag//Cala&Jade, Skirt//Nanuschka, Shirt//ArnieSays,

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg