SATURDAY NIGHT LIVE

Earrings//Vintage fra Paris & HM, LeatherJacket//Gestuz

Igår sminket jeg Komiker Dora Thorhallsdottir til Komiprisen, der hun var nominert til Årets Stand-Up komiker. Men først ble jeg og mannen min,Magnus, invitert på showet hennes “Det var ikke sånn det skulle bli” på Latter, som var hysterisk morsomt med høy gjenkjennelsesfaktor for spesielt damer på 30+ med barn�� Anbefales!!

Etter showet hadde vi typ 18min på styling, hår og makeup før komiprisen startet, så Magnus måtte trå til med å stryke kjole, mens jeg sminket! Litt deppa for at jeg ikke rakk å ta bilde av det! Når mannen din plutselig ender opp som stylingassistenten din, føles det ut som et sjeldent kodakmoment som ikke vil dukke opp igjen med det første!!��

Anyways, kjolen fra Ganni ble krøllefri, og Dora så smashing ut, så Mission Completed����

Dora i en fantastisk blondekjole fra Ganni, mens jeg hadde på meg en netting/blonde topp fra samme merke og glitzy pants fra Second Female. Og nei, det var ikke planlagt å se så like ut, men jeg tenkte rett og slett ikke over det etter å ha prøvd et par outfits før denne som jeg følte meg mest vel i! Uansett skulle vi på middag til et annet vennepar etterpå, så unngikk copycat fella;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg