SUNDAY SORROW!

Sweater//Arniesays, Skirt//Ganni

Har du noen gang sovnet av fra jobb?

Jeg har gjort det to ganger iløpet av de siste par årene, og det er altså den verste følelsen ever!

På lørdag var jeg i bursdag hos en venninne, og da jeg kom hjem glemte jeg tlf min på badet, og uten alarm våknet jeg kl.9 søndag morgen-og jeg skulle ha vært på jobb til kl.8!

Jeg pakket med meg alt i en fei, og det ble en extremt kjip start på dagen!

Derfor var det så deilig å våkne til vekkeklokken kl.07.00 idag tidlig! Ute er det sol, det er mandag og man kan på en måte starte på nytt-med høstens favoritt leppestift fra Youngblood. Ønsker Deg en god uke-forhåpentligvis uten forsovelser☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg