NEW HAIR-NEW WEAR!!

De fleste sier de synes det er vanskelig å finne en frisør som skjønner hvordan du tenker, som også kan komme med egne innspill, og i tillegg er god på både klipp og farge! Jeg har funnet mitt Kinderegg av en frisør i Andres på Inch Frogner, som jeg har gått til i over to år!

I går hadde vi ny hårdate og jeg fikk plutselig over meg at jeg var klar for noe nytt, men ikke helt hva…Før jeg ante ordet av det var håret mitt 10 cm kortere , jeg har fått pannelugg(long version vel og merke;), og fått en litt kaldere og mørkere nyanse på håret mitt! Jeg tror de fleste jenter føler at håret er en stor del av identiteten vår(når det kommer til det ytre selvfølgelig), og å klippe det mye kortere kan føles overraskende scary! Jeg gikk først nyfønet ut av salongen og angret i tre sekunder før jeg fikk en følelse av lykkerus og kjente meg skikkelig “ny og fresh”. Nå mot høsten er det lett å bli påvirket av mørkere tider, kortere dager og kulde, så kanskje en ny Hairdo er akkurat det lille som skal til for å booste energinivået litt?? Hva tror du?:)

Outfit: Knit//Ganni

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg