FURRY FALL IN THE SUN!

Jeg elsker sol og sommer, og hater og fryse. Men når høsten nærmer seg, gleder jeg meg alltid til å hoppe inn i store, comfy jakker, oversized, deilig strikk, og fluffy tøfler!! Det ser ut som høsten lar vente på seg, men det stopper ikke meg fra å heller være litt varm. Jeg må bare få brukt en av favoritt kåpene i år fra det norske merket, Arnie Says! Den minner meg om da jeg var liten, og nærmest bodde i fjøset til pappas fetter! Jeg var (og er) ekstremt glad i dyr, og kunne ligge i timesvis med kopplammene på fanget, kose med de, gi de melk fra flaske og bare holde rundt de. Fantastiske barndomsminner jeg aldri vil glemme. Selv om denne jakken minner om saueull, kan jeg garantere at ingen sau har lidd noen klippenød i dette tilfellet:)

Ha en fin og solrik mandag!

Høstens diggeste outfit! Coat//ArnieSays, Kosedress//Ganni

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg