BAKGÅRDS KATTER VS. BAKGÅRD SKATTER!

Fine Cool Cats!

På lørdag holder den shady(;) gjengen her bakgårdssalg i Fearnleys gate 5a, like ved Vestkant Torget på Frogner.

Det ryktes om virkelig store sjanser for seriøse kupp! Vintage og second hand , Hermés, Chanel , Dior, Moschino, Ysl-Say No More! Jeg kommer også til å ha med masse så godt som ubrukte plagg fra MagMaLou, som Ganni, Gestuz, Jarebrink, Hofmann, Second Female, Mardou and Dean etc…Som klesbutikk eier går jeg som regel alltid i klær vi har i butikken, men når det blir utsolgt og jeg ikke kan bruke det lenger(vil jo helst bare fronte det våre kunder faktisk kan kjøpe) havner plaggene mine ofte i Fretex poser eller jeg gir bort til venninner. Ofte rekker jeg ikke bruke de mer enn et par ganger, før det blir erstattet med et nytt. Det plager meg faktisk endel å ha relativt nye plagg liggende i poser, så nå blir det deilig med en garderobe detox og klærne mine kan få en ny eier. Kanskje du blir en av de?!?

Sjekk også ut resten av den deilige bakgårdsgjengen:

Celine Aagaard, redaktør i StyleMag

(Insta: hippiehippiemilkshake)

Silje Pedersen, moteredaktør i KK og Henne

(Insta: motesilje)

Espen Hilton, Stylist fra Homsepatruljen

(Insta: espenhilton)

Sara Strand, motefotograf

(Insta: fotografsara)

Kommer til å legge ut aktuelle plagg her på dette innlegget så fort jeg får tid denne uken.

Det er meldt litt regn på lørdag, men håper dere tar turen bort likevel!

En hot wetlook har aldri vært mere riktig,hihi!!;);)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg