THERE IS A NEW CHEF IN TOWN!

Jeg er blitt nyfrelst på matprogrammer, og har oppriktig lyst til å bli flinkere til å lage mat. Mannen min er faktisk super heit på kjøkkenet, og elsker å lage god mat, så det hadde vært nice å kunne overrasket han noen ganger tilbake. Jeg har spesielt issues med å lage middager. Det tar så mye tid fra man skal begynne tenke ut hva man skal ha, til å handle i butikken, og så faktisk lage det. Jeg rekker som regel ikke å tenke på hva vi skal spise til middag på forhånd, og blir derfor bare forvirret og stressa når jeg går i butikken med en sulten og sliten fem åring etter en lang dag i barnehagen. Så ender ofte opp med det samme vi spiste forrige uke. I tillegg ender man opp med å bruke altfor mye penger på drit vi ikke trenger fordi jeg handler på impuls og sultne øyne som har lyst på alt mulig akkurat der og da! Men jeg tror jeg har funnet løsningen! Nå har jeg bestillt Adams Matkasse, som vi skal få på døra annenhver mandag fremover og inneholder alt av frukt og grønt, proteiner og karbohydrater som rekker til 5 middager. Det sparer oss både tid og penger,og det er jo bare god stemning å lære og lage mat ved å følge freshe oppskrifter. I dag stod “Adams” første rett på middagsbordet, og jeg følte meg nesten høy på mestringsevne! Det sier vel det meste om mine kokkekunnskaper i utgangspunktet,hehe. Nå gjenstår det å se om dette blir så bra at vi vamper opp bestillingen til å komme hver uke;)

Her er oppskriften, Folkens, det var rett og slett drit godt:) Bon Appetit!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg