YO!VINN EN KJOLE OPPKALLT ETTER DEG!

Neste uke har byMAGMALOU presselansering av vår nye ss15 kolleksjon som består av 19 kjoler og jumpsuits tilsammen, i tillegg til vår helt ferske linje “The basics byMAGMALOU”. Vi er helt i innspurten av prosessen, men 3 av kjolene har ikke fått navn enda. Det kan DU gjøre noe med! Jeey! Legg igjen en melding på kommentarfeltet som gjør oss overbevist om at akkurat DU skal få ett plagg oppkalt etter deg, og du får det selvfølgelig tilsendt i posten når kolleksjonen kommer i butikk i mars om du blir den heldige utvalgte.

Du kan også nominere en god venninne, mor, søster eller andre du synes fortjener en ekstra hyggelig og ikke fullt så vanlig overraskelse!

Jeg kan dessverre ikke legge ut noen bilder fra kolleksjonen enda, men kan røpe at vi fortsetter trenden fra den forrige med relativt enkle, rene snitt, men med referanser til både 60-,70- og 90-tallet, inspirert av noen av mine største fahion ikoner: Yoko Ono, Bianca Jagger og Iman!

You can win an item from our next byMAGMALOU ss15 collection, and even have it named after you by leaving a comment as to why you’d like to be the lucky winner! You can even nominate a friend you think deserve a special surprise!

I can’t reveal any pictures just yet until next weeks exclusive press pre-view, but I can however say it has references to three of my fav fashion icons: Yoko Ono, Bianca Jagger and Iman!

Good Luck! Can’t wait to reveal the winner November 1.st:)

Rock and Roll Weddings! Loves it!

Pix from vogue.com

33 kommentarer
    1. Er mektig imponert over det du får til Marthe! Å det gleder meg at du gjør slik suksess!!
      Når der gjelder konkurransen så vil jeg foreslå Cathy som ett navn på en av kjolene samt nominere min søster Lise Ulset til også kanskje få en kjole oppkalt etter seg. Hun fortjener virkelig å vinne.
      Mine forslag blir dermed Cathy og Lise

    2. Du/ dere er så flinke med alt dere har fått til! Jeg har i hvert fall alltid funnet en kjole jeg liker i deres tidligere kolleksjoner 🙂 Mitt forslag til navn er Nine. Det er kallenavnet mitt og etter et par hektisk måneder etter sommeren så hadde det vært SÅ stas og fått en kjole oppkalt etter meg! 🙂

    3. Jeg vil nominere min utrolig vakre, snille, sterke og nydelige lillesøster, Dorte. Har aldri hørt om en kjole som heter Dorte før heller 🙂

    4. Jeg er mektig imponert over hva du har klart. Din fantastiske vilje og ditt mot til å starte opp noe eget har inspirert meg veldig. MagMaLou kolleksjonene som er og har vært er fantastiske; fine i snittet, rå kvalitet og ikke minst passer det meste av det til enhver anledning.
      Med inspirasjon fra deg, øker lysten til å starte opp eget selv!
      Mitt forslag til navn er Jules.

    5. Jeg gleder meg til de nye kjolene kommer i butikken. Vil gjerne nominere min farmors navn, Bolette:) Stå på videre!

    6. Du lager så mye fint, og jeg er ekstremt glad i klær og ikke minst kjoler. Har mange kjoler i skapet som brukes flittig og hvor kult hadde det ikke vært å ikle seg kjolen “Marit”😄 tenker også på min snille, flinke og gode venninne Ina som har travle dager med en 1åring som ikke er så flink til å sove. Hun hadde absolutt fortjent en frikveld med kjolen “Ina”😄

    7. Jeg vil gjerne nominere megselv 🙂 Haha, kall en kjole Tone, please! Jeg elsker kjolene deres fra forrige kolleksjon, og de jeg har brukes ofte 🙂 De er så lekne, fine, og passer bra til jenter som meg med galgenhumor som alikavel elsker å være fine 🙂

    8. Det hadde vært morsomt med en kjole som heter Bloom.
      Oppkalt etter meg selv, som er aktiv og sporty. Jeg er mye frontet gjennom ulike idrettsarrangementer og aktiviteter og det går mest i treningstøy, men prøver å henge med på motene også….

    9. Tone:
      Vi har faktisk allerede tre kjoler som heter Tone Dress V, Turtle og Long Sleeve fra forrige kolleksjon, som blir relansert i et sommerstoff i basekolleksjonen, så da har du allerede en kjole med ditt navn:);) takk for forslag!:)

    10. Å du å du, det må jeg skjekke ut! Og det er vel ingen grunn til at jeg ikke skal invistere i de da, hehe 🙂
      Da vil jeg istedenfor nominere min datter Ellinor (det burde jeg kanskje gjort først, haha). En liten 16 mnd gammel fashionista to be, som kommer til å elske å få den historien gjenfortalt 🙂

    11. Jeg kunne og tenke meg en kjole oppkalt etter meg eller min vidunderlige mor Lilly . Jeg har endel venner i utlandet , som har problemer med å uttale mitt navn , så jeg blir og ofte kalt Lilly , noe jeg bærer med stolthet etter min kjære mamma. Så hva med en Lilly kjole 😀

    12. Hei:-) jeg synes du skal kalle en av kjolene for Thea :-). Min kjære datter hadde fortjent en flott kjole, å ikke minst oppkalt etter seg. Hun har hatt noen tøffe år med masse mobbing å utfrysning , så dette hadde absolutt vært en flott oppmuntring til ho:-)

    13. Hei!
      Jeg synes det er på høy tid med et plagg oppkalt etter meg selv, nemlig Evelinn. Det er et sjeldent, internasjonalt navn som vil gjøre kjolen enda mer unik.

    14. Jeg vil gjerne nominere min kjære mor, Leni. Det er et sjeldent, men et enkelt navn som jeg syns hadde kledd en kjole bra. Mamma er en dame som sprer positiv energi til alle personer rundt henne. Hun vil ingen vondt, og er en person man fort blir glad i. Leni har støttet meg gjennom alle mine år fra barndommen til nå, og det setter jeg stor pris på, derfor hadde det vært utrolig gøy å kunne gi henne denne muligheten til å få en kjole oppkalt etter seg selv.
      Andrea

    15. Gratulere, så utrulig gøy! Å ikke minst at du vil kalle opp kjolen etter helt vanlige mennesker 🙂 Det er ekstra stas!!
      Jeg kunne gjerne tenkt meg at kjolen heter Torunn. Det er et Norrønt navn og betyr Tors elskling, Min bestefar heter Tor og er mitt største forbilde, derfor er det ekstra stas å bære et navn etter han!! Torunn er for meg et navn med kraft og verdighet i. Bærer navnet mitt med stolthet og ville bært en kjole med samme navn med like mye verdighet som jeg bærer navnet mitt!

    16. Vår lille Louise Olea kom til verden etter 6 harde år med
      Prøverør . Og synes hun lille fortjene en kjole oppkalt etter seg.
      Etter som di Pia heter Emma Louise så er mitt forslag
      Olea dress eller Louise dress , Louie dress

    17. Marte Lise Furuberg: Det var et kjempe godt forslag, Marte Lise. Vi brukte mange år selv vi før vi fikk emma Lou, så vet hvor slitsomt det er…men er verdt det til slutt da:)

    18. Andrea: Hei Andrea! Beklager at det har tatt litt tid, men du ble den heldige vinner av “The Name Game” og fikk et plagg oppkallt etter navneforslaget ditt, Leni! Gleder meg til vi får bildene, og kan vise deg hvilken!:) Høres ut som du har en veldig fin mamma:) mvh marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg