MY PRECIOUS!

I går hadde jeg en juice date med en venninne på Joe & The Juice, og jeg rett og slett elsker deres sportsjuice med ananas, mango og banan! Etterpå skulle vi raskt innom Høyer Eger for en liten sneak peek, men det endte ikke helt som planlagt… Jeg har vært YSL fan så lenge jeg kan huske, men aldri unnet meg selv en veske derfra selv om det har stått på ønskelisten i mange år! Den barrieren ble det brått slutt på i går…Da vi gikk inn på Høyer Luxury følte jeg nesten at jeg var med i Ringenes Herre, for jeg så herligheten av en veske med en gang og det var som om den snakket til meg og tiltrekningskraften var så stor at jeg ble helt svimmel! Ok, det var muligens å dra den litt langt, men jeg lover at det var kjærlighet ved første blikk! Så nå blir det suppe og nudler resten av måneden, for le bag ble med meg hjem…Magnus-Elskling, om du leser dette, lover jeg å lage middag hver dag resten av måneden, støvsuge i undertøyet og gå ut med søpla!

(God Have Mercy On Me!)

Fell in love with the Monogram Saint Laurent Université Bag at Høyer Luxury yesterday. Totally ok with eating just soup and noodles for the rest of the month, ’cause it was love at first sight!

LeatherJacket//Gestuz

Knit//ArnieSays

CashmereSkirt//Ganni

Bag//SaintLaurent

Foto: Marte Krogh

8 kommentarer

Siste innlegg