TWO DAYS COUNT DOWN!!

Shit, nå er det bare to dager igjen til vi kjører presse pre-view på vår nye sommerkolleksjon byMAGMALOU!!!

Nå er det andre gang vi lanserer egen kolleksjon, og det er like nervepirrende hver gang! Får vi samplene i tide, får vi gjort unna alle forberedelser og kommer alle detaljer på plass?? Som regel gjør det ikke det, men jeg har lært meg å være litt mer avslappet til at alt skal være “perfekt” hele tiden. Det vil alltid oppstå små og (sykt) store utfordringer, og selv om jeg blir gråere i håret for hver gang, gir det meg et adrenalinrush å være med på å skape noe. I den prossessen må man også tørre å feile, og det er jeg blitt veldig god på;) Men samtidig blir jeg også flinkere og får mer erfaring på å gjøre ting riktig, så summasummarum overlever jeg nok denne runden også, på tross av x-antall nervous breakdowns på vegen;)

Our ss15 pre-view byMAGMALOU is coming up in only two days, and I’m super excited, AND super nervous! Will we get everything in place for Thursday? Time will show…:)

I dag var vi på befaring på location, og gleder oss til å vise kolleksjonen i fantastiske omgivelser på The Thief.

Men det blåser sykt mye idag, så det er bare å holde på hatten;)

Hat//NinaJarebrink

Scarf//GinaTricot

Knit//IbenOfficial

Cardigan//ArnieSays

Skirt//SecondFemale

Shoes//Ganni

Bag//YSL

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg