CLOSE-UPS FROM THE PRE-VIEW!

Er fremdeles litt euforisk etter presse pre-viewen på torsdag, for det føles nesten ut som en fødsel både for kropp og sjel å lansere en ny kolleksjon. Vi jobber så hardt for å få alle detaljer på plass, og alt føles ganske nerveprirrende helt til siste modell har gått. Derfor får man litt adrenalin overdose akkurat den dagen, og noen dager etterpå. Men siden jeg har hatt lungebetennelse i 7-8 uker, og mannen min er på guttetur i London, har jeg unnet meg en totalt hvit og treningsfyllt helg med datteren min og sleep-over venninnen hennes, og har bare planer om å slappe av og fylle på med ny energi. Men jeg har akkurat brukt to timer på å tømme badekaret for en million liter med papirslush, siden rampestreker tydeligvis stod høyt på moro-lista idag, og to fulle doruller havnet i bakekaret!!Så akkurat nå er energinivået- og ikke minst glam faktoren i Casa Valeberg, fryktelig ikke eksisterende!!;)

Men har fått close-up bilder fra presentasjonen, så her kommer et (energisk??;) lite utvalg av både base- og kjolekolleksjonen:

Still a bit euforic after showcasing our second collection to an exclusive crowd of a handpicked norwegian press and bloggers last thursday. Our talented photographer, Sara Johannessen, have shot some close-ups from the presentation:

Gitte Witt (foto: Fredrik Austad)

Andrea Backstrøm (Alle foto under: Sara Johannessen)

Tinashe Bakasa Roll

Pia Skorge

Helene Westbye

Mariann Thomassen

The Basics byMAGMALOU

The Dress Collection

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg