BLACK CAT!

Jeg får ofte spørsmål om hvorfor jeg går så mye i sort, og ikke bruker mere farge.

Jeg har ikke akkurat dvelt så fryktelig mye over dette selv-før nå, men jeg ser jo selv at jeg ikke er en veldig utpreget fargeklatt på klesfronten. Men jeg tror at jeg nå ( etter en lang og alvorlig moi-analyse;) skjønner hvorfor jeg ofte ender opp med mørke eller monokrome antrekk. Farger og print avgir mye energi( hvertfall for meg), derfor merker jeg at mitt hektiske hode som som regel jobber altfor mye på høygir fra før, nesten får overload av energi av fargesterke plagg, mens sorte, hvite og grå plagg gir meg mer ro og harmoni i hverdagen. Makes sence? I don’t know, but it works! For meg i hvertfall. Men jeg synes andre er kjempe fine i farger, og blir ofte inspirert selv til å gå i mer couleurs. Men som oftest da på sommeren i såfall, gjerne med et glass sprudlende i hånden;)

Monochrome outfits in black, white and grey gives me peace of mind…:)

Caps//byMAGMALOU

Leatherjacket//Gestuz

Dress//byMAGMALOU

Bag//MiuMiu

Scarf//Acne

Foto: Celine Aagaard//Hippiehippimilkshake.blogspot.no

4 kommentarer
    1. Dette høres veldig logisk ut! I en av mine tidligere jobber var jeg omringet av farger og design hver eneste dag, og jeg flyktet til svart fordi hodet og øynene mine rett og slett trengte en pause. Nå kler jeg meg ofte i farger for å sprite opp humøret eller for å reflektere at jeg er i et lyst og happy humør. En blir selvsagt også påvirket av motetrendene og hva dem en tilbringer mye tid sammen med går med — en blir gjerne litt lik dem i “stammen” sin. 😉
      http://tallgirlsfashion.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg