MORO PÅ KJENDISGALLAEN!

For andre år på rad arrangerte Norges ubestridte Glam Dronning, Ellen Arnstad, og Se og Hør kjendis galla på Chat Noir med etterfest på Theater Cafeen. I år som i fjor ble det nok en night to remember! Didrik Solli Tangen og Kathrine Sørland vant årets best kledde, Jenny Skavlan stakk fortjent av med Årets Grønne Pris for sin innsats for vintage og redesign, mens hele salen reiste seg da Lene Marlin fikk prisen som Årets Forbilde etter sin åpenhet rundt depresjoner og selvmordstanker tidligere i høst. Sterkt og modig av, Lene, og jeg heier av hele mitt hjerte på henne:) Jan Teigen fikk æresprisen, mens hedersprisen ble todelt gitt til Thomas Giertsen ( Jeg elsker tv-serien elsker “Helt Perfekt” på TvNorge. Hysterisk morsomt- U gotta watch) og sykehusklovnene som gjør en kjempeinnsats for å gjøre hverdagen til barn som er lenge innlagt på sykehus litt lysere. RESPEKT!

From yesterdays galla party for the magazine Se og Hør

Jeg og to gode venninner, StyleMag redaktør, Celine Aagaard, og superblogger, Hedda Skoug, startet kvelden med girltalk og stashing i hår-og makeup loungen på MagMaLou.

Det har nesten blitt en tradisjon at jeg og Celine drar sammen på kjendisgallaen. Her er et bilde lånt fra vg.no tatt på rød løper.

Hadde mye moro, men kameraet mitt tar ikke så bra bilder i mørket, så her er et lite utvalg:

Marte Krogh sminker jeg fast, og hun får meg alltid til å le. Superbra jente! Skuespiller Sølje Bergmann sminker jeg også ofte, og er så gøy at hun har fått rollen som nye “Ninni” i Hotell Cæsar. Zahid Ali har jeg kjent i over 15 år, og trenger vel ikke si at han er en av de morsomste komikerne i Norge, og det var supergøy å se han på “Skal vi danse”. Synes dog han er mer funny enn flink til å danse,hehe.

Denne dama her har jeg hatt en girlcrush på i mange år, så veldig kult å bli kjent med henne. Ingeborg Heldal er rett og slett Supah Woman Extra Ordinaire, og en stor inspirasjon: både smart, hot n’sexy;)

Jeg hadde på meg en jumpsuit med en beskjeden utrigning fra vår nye ss15 kolleksjon. Dørvakten var så søt og lurte bekymret på om han kunne hjelpe meg finne en sikkerhetsnål siden kjolen min var blitt ødelagt,hihihi…

Har mange flere bilder, men de ble for utydelige, så de skal dere få slippe å se!

Takk for en finfin kveld, Ellen, og andre som var der og gjorde kvelden til en veldig bra fest! Jeg har ikke trengt å trene i dag for å si det sånn, for lattermusklene fikk kjørt seg nok i går;)

For dere som fulgte med på forrige ukes innlegg, der jeg skrev litt om min historie rundt ufrivillig barnløshet, fikk jeg dessverre dårlige nyheter i går etter at beskjeden fra klinikken i utgangspunktet var positiv på lørdag. På mandag morgen fikk jeg beskjed om at egget hadde sluttet å utvikle seg og var dødt, så vi fikk dessverre ikke satt inn i går, og må nå vente i tre nye måneder før vi kan prøve igjen. Jeg ble naturligvis litt trist, skuffet og lei meg, så var fint å avslutte dagen i godt selskap med masse glade og feststemte mennesker så jeg kunne tenke på noe annet…Kanskje vi har bedre lykke neste gang…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg