FORBEDRER HUDKVALITETEN!

For et par år siden bodde jeg i Singapore en liten periode , og der kjøpte jeg meg et fantastisk produkt på Sephora som virkelig gjør susen for å oppnå hudforbedringer. Jeg har slitt litt med pigmentflekker, ujenheter og utbrudd, og jeg merket stor bedring av hudkvaliteten min bare etter noen ukers bruk.

My favourite beauty product that leaves my skin feeling nice and fresh!:)

Jeg ble nesten avhengig av følelsen av å rense huden med dette produktet. Børsteteknikken etterlater huden med en ekstremt ren og frisk følelse og masseringen får i gang blodomløpet for extra glød. Derfor ble jeg litt deppa da jeg mistet den med en bagasje sekk på veg hjem. Men ble veldig glad da jeg fikk den i gave nå for noen uker siden. Har hatt en periode der jeg har følt at huden min har vært litt høstdeprimert og gusten, men det skal det bli en slutt på nå;)

Vet at den finnes i flere farger, men jeg liker min i hvit. Er ikke helt sikker på hva den koster her hjemme, men den er virkelig verdt hvert eneste øre.

God Børst!!;);)

3 kommentarer
    1. Hei og takk for sist, Marthe! Jeg har vurdert å kjøpe en Clarisonic i et par år, men har enda ikke fått fingeren ut. Elsker følelsen etter å ha brukt en ansiktsskrubb og tenker den blir enda bedre etter å ha brukt denne. Vet de selger dem på Kicks (eksklusivt?), så jeg må ta en titt en dag!
      http://tallgirlsfashion.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg