ONE OF THOSE MORNINGS…

Noen dager er det litt tyngre å stå opp enn andre…Det er mørkt og kaldt ute, og man har mest lyst til å trekke dyna over seg igjen. Det gjorde jeg idag, sov litt lengre enn jeg burde, før jeg stod opp og hoppet inn i en superstor og varm strikkegenser. Drakk restene fra gårsdagens jordbær smoothie, og lullet meg inn i sofahjørnet med et stort pledd. Ikke har jeg dårlig samvittighet for det heller, jeg tror jeg trengte det…Har du unnet deg en Selfie-Dag i det siste? Og da mener jeg ikke et selvportrett på insta!!;)

Some days you just wanna stay in bed-and so I did! #selftime #resting #reloading 🙂

Knit//ArnieSays

Kneehighs//H&M

Mug//MånsensDesign

2 kommentarer
    1. En selfie-dag trenger vi alle.. spesielt oss mammaer burde bli flinkere til det. Og det behøver ikke nødvendigvis være en hel dag heller; selv 1 time hvor jeg gjør noe jeg vil kun for min egen del lader batteriene. Er overbevist om at det gjør meg til en bedre mamma!
      Så trist å lese om embryoet, men jeg har troen på at det går neste gang, Marthe. Virkelig! Nyt resten av kvelden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg