BLÅ BURSDAGSBLONDER

Feiret bursdagen til en av mine beste venninner, Tina, på den indiske restauranten Agra på løkka igår. Gikk for en helblå outfit fra danske Ganni, som er en av mine favorittmerker. Jeg har en skikkelig hang-up på bodyer, og denne godbiten i blonder er en av mine all time favourites, så har den i både sort og blått.

Celebrating my gal, Tina, in an all blue outfit from Ganni!

Selv om det indiske kjøkken ikke står øverst på min kulinariske toppliste, var det god mat og hyggelig service. Vi avslutta kvelden med en drinkrunde på Aku Aku først, før vi tok et par nightcaps på Ryes. Hurra for deg, Tina!

Var heldig forlover til denne fine frøkna da hun giftet seg i februar.

Body//Ganni

Pants//Ganni

Snakestilettos//Ganni

4 kommentarer
    1. Hei!
      Har dere fortsatt denne buksen fra Ganni? Hva heter modellen?
      Digger bloggen din. Du er utrolig flott og skriver så bra. 😄
      Takker for svar.
      Anne

    2. Anne: Å, tusen takk for så fine ord! Jeg tror vi har noen igjen på MagMaLou, så gjerne ring direkte dit i morgen på 97041888, så kan skjønne Pia hjelpe deg:) Ha en nydelig søndag:) klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg