RUNDE REFLEKTERENDE SUNNIES

Jeg er en selvutnevnt solbrille addict, så da solen endelig strålte igjen tidligere dag, kastet jeg lett på meg ett par runde sunnies med speilrefleks. Egentlig går jeg typisk for litt større glass med litt mer 70’s shape, men synes disse er super snygge, og gjør et hvert antrekk litt mer laidback. I tillegg skaper ofte runde solbriller en fin kontrast til et firkantet ansikt. De framhever kinnbena og gir ansiktet mere definisjon.

Reiser til New York på fredag, og tar gjerne i mot bra tips til shades jeg må sjekke ut-satser på lav kurs og gode bargains;)

The Sun came out to play today, as did my John Lennons;) Define your bonestructure with rounded shades.

My five year old daughter volunteered to snap the photos, hence the sitting down position;);)

Coat//Ganni

Beanie//BikBok

Shades//Quay

Boots//Gestuz

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg