NEW YORK STYLE!

In all black as usual, but with a camel clutch to balance the look.

Coat//Mango

Jeans//MardouandDean

Singlet//SecondFemale

Clutch//byMAGMALOU

Booties//Gestuz

Vi hadde litt trøblete start på reisen, da det første flyet vårt var litt forsinket og vi mistet transfer flyet med seriøst to minutter. Men de booket oss heldigvis om på det neste flyet, så etter en flaske med “vi føler vi fortjener det” bobler kom vi oss endelig avgårde. Fikk supergode priser på fly via finn.no(3000kr!!!), og gjennom tablets.com fant vi en kjempegod deal på et fresht hotell i Meatpacking District som heter Gansevoort. Vi ble upgradet da vi kom hit, så veldig happy med den store sorte og rosa sengen( Les MagMaLou Couleurs), men litt over gjennomsnittet stressa over det fristende innholdet i minibaren;)

Lørdagen ble en legendarisk bra 7 timers lang brunch på Bagatelle, som ligger rett ved siden av hotellet. Møtte masse bra folk og dro videre på takterassen på hotellet Dream, som visstnok er en av de hotteste stedene å gå nå om dagen(Merker dog at jeg både føler meg, og faktisk ER 15 år eldre enn mange av de 20-år gamle jentene med miniskirts og selfie-duckfaces som løper rundt desperate etter oppmerksomhet- men merker også at jeg er heeelt ok med det;);)

Nå er det dags for lunch og Sunday Funday for frøknene Westby og Valeberg, og gleder meg villt til å spise på den pittelille restauranten Habbanas uptown. De har den villeste Corn con Cheeze varianten jeg noen gang jeg spist, så blir helt ekstatisk bare av å tenke på det!

Ha en strålende søndag, folks!!:)

The first day in NYC went by super quickly, brunching @bagatelle and hanging out with great people @phd//DreamHotel. Wishing u all a great Sunday Sin Day;)

2 kommentarer
    1. Hei!
      Hvilket merke er kjede ditt på dette bilde? og jakken din fra Mango er den kjøpt i butikk eller på nett? finner den ikke. takker på forhånd for svar. 😄

    2. Anne: Hei Anne:)Kjedene er fra We The hatters og Maria Black, som vi fører på MagMaLou(97041888:)
      Jakken kjøpte jeg for 7-8 år siden tror jeg, hehe, så tror kanskje ikke den er å oppdrive dessverre;) klem,m

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg