COMING HOME FOR CHRISTMAS!

Har hatt en helt fantastisk uke i New York og fått ladet batteriene etter en litt utfordrende høst. Men hadde problemer med dekningen på telefonen min, så fikk ikke blogget så mye som ønsket der nede…Men lover det kommer mer i løpet av helgen!

Kom hjem i dag til verdens koseligste julekalender “wifey-style. Mannen min, som jeg aldri har sett pakke inn noe som helst annet enn i sølvpapir de 14 årene vi har vært sammen, hadde laget masse pakker i ynglingsfarge komboen min, sort og gull, og festet små gull-bjeller med nummer på.

Siden jeg kom hjem først i dag, hadde jeg 4 gaver å åpne, og jeg ble mildt sagt litt overrasket og klødde meg i hodet da jeg åpnet pakke #1:

Had a great time in NYC, but didn’t get to blog as much as planned, since my phone had it’s own agenda and had problems getting online everyday.

But got lot’s of good tips for ya’ll ’bout shopping, wining, dining, brunching and clubbing, so stay tuned for new posts from The Big Apple.

Anyways, got back home to Oslo today, and as I got into the livingroom I spotted lots of presents all wrapped in black and sparkling gold, which is my fav colour combo! I thought my daughter had gotten an extra Christmas Calender, but my husband had actually made a special “wife-edition”, which I thought was actually pritty cool!

Kinda scratched my head though opening the first present:

1. Desember bød på en ingefærrot, en pære og en kiwi….!!! Stusset litt over det, og lurte litt på om far i huset prøvde å si meg noe;) Men da jeg åpnet “luke” nr.2, skjønte jeg tegninga…:

A bit weird getting a gingerroot, a pear and a kiwi on Desember 1th…Is someone trying to tell me something??;)

Opening #2 though, it all made more sence…

…En ny juicemaskin-yeey!! Nå skal det presses og juices i høyt tempo fremover! Er nesten avhengig av ferskpresset juice! Og imorgen skal jeg prøve en favoritt med ananas, eple og mynte!

…It’s a new juicer! Yeey! #addicted

Wishing ya’ll a juicy weekend!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg