WISH LIST FOR CHRISTMAS…

I år ønsker jeg meg mest av alt en rolig jul med masse tid til venner og familie, og er egentlig ikke så fryktelig opptatt av å stresse med julegaver lenger. Det er hyggeligere å gi bort bare noen få gaver som man heller kan legge litt mer tid og omtanke rundt, enn å bare kjøpe noe for å kjøpe no’ til “alle” man kjenner. Jeg har ønsket meg opplevelser i julegaver i år, som kan være alt fra en kinodate, lunsjdate eller en middag for eksempel, men har kastet inn noen “hardpakke” ønsker også, just for the fun of it, tihi;)

On top of this years wishlist is more qualitytime with friends and family, but i’ve also thrown in some “wrapped wishes” as well, just for the fun of it;);)

1. Flowerbomb by Viktor & Rolf, my all time favo fragrance…

2. A delicate and versatile kimono fringedress from byMAGMALOU…

3. AN “OMG” camera strap from CHANEL…

4. A coffeetable book, preferably “Study of Pose” by Coco Rocha…

5. Two-shades pastel sunnies from Miu Miu…

Har du gode tips og ideer til gaver eller opplevelser vil jeg gjerne høre de:)

Wishing you all a Merry Christmas:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg