LES CADEAUX DE NOEL 2014

God romjul, kjære lesere!!

Håper dere har hatt en fin julefeiring så langt, og spist dere stappings på ribbe og pinnekjøtt;) Vi har bare hengt med familiene våre så langt i julen, og i går var vi på selvskutt rypemiddag hos mine foreldre. Jeg fikk være med pappa på jakt en gang da jeg var rundt 11-12 år, men dyreelsker som jeg er, saboterte jeg skytinga med å skremme opp fuglene før pappa var klar med geværet hver eneste gang…Jeg har ikke fått noen ny jaktinvitasjon siden for å si det sånn, tihi. I dag har jeg bare sittet på sofaen og sett på gamle filmer og gått igjennom julegavene jeg fikk på julaften. Jeg er helt hekta på popcorn, så popcorn maskinen kommer definitivt til å få kjørt seg fremover!! Fikk du noe du ønsket deg til jul??:)

Spent Boxing Day watching old movies and going through the presents I got for Christmas. Totally in love with my new polaroid camera and popcorn machine!!;)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg