GUUURRLSNIGHT!!:)

Feiret andre juledag hos Tine Erica med noen av mine all time favoritt jenter, i mitt ynglingsplagg for 2014, nemlig en jumpsuit. Jeg får ikke nok av buksedrakter for jeg føler meg akkurat passe pyntet i dem, men også akkurat passe laid back. Liker outfits som ser uanstrengt ut. Jeg la smokey eyes i “matte black”, og beholdt leppene i en naturlig “nude” farge. Håret ble raskt satt opp i en lav hestehale i nakken, festet i en knute med et silkebånd. Easy Peazy og tok max 1,5 min!!:)

Celebrated Boxing Day with these two cool cats in my favourite garment for 2014, a jumpsuit!! A jumpsuit makes me feel a bit dressed up, but more importantly also very laid back and comfortable. With smokey eyes and some heels, I litterally danced the night away on the after-party at my friend, Madeleine’s house;)

Thank’s for a good night, Tine Erica o’ Samira!

2 kommentarer
    1. Madde K.K: Tusen takk! Er en av mine gamle favoritter, og er fra et dansk merke som heter Hofmann. Mener å huske at den er fra høst/vinter-13! Ønsker deg også en finfin romjul, og et supergodt nytt år!!klem,marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg