HAPPY NEW YEAR!!

Vil ønske alle venner, familie og følgere et godt nytt år og takke for alle gode minner og støtte gjennom ett litt utfordrende år…Håper 2015 bringer masse lykke og latter for dere alle! Personlig skal jeg jobbe mye mindre, dog smartere i det nye året, omgi meg med masse positivitet og gjøre mere av de tingene som gir meg energi istedenfor å ta. Og jeg kommer til å pisse på all negativitet og kjipe utfordringer som måtte prøve å komme i min veg, tihi! So 2015 – WATCH OUT!!;)

Wishing you all family, friends and followers a happy and a healthy new year. I celebrated New Years Eve with some really good friends eating delishious stuffed turky and sweet potatoe mash, and OH, drank lot’s of sizzling Champagne of cou’se! Hope you all have the best year ever in 2015, and that we keep meeting each other here in my little blog universe:) My New Year Resolutions are to work less, but smarter, staying healthy and spend as much quality time with my friends and family as possible. And learn how to dance, hihi! What are yours??

G’Night, my Darlings…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg