FAVORITTPLAGGET 2015!!

Jumpsuit//byMAGMALOU

I 2014 var det spesielt ett plagg jeg la min elsk på og brukte like gjerne til hverdag som til fest. Dere har kanskje allerede gjettet det, siden jeg har skrevet litt om det tidligere på bloggen og lagt ut endel bilder på instagram også? I’m talking JUMPSUITS, baby! Eller buksedrakt, snekkerbukse, dungaree, overalls eller playsuit-kjært barn har mange navn;) Heldigvis er jumpsuiten en av de sterkeste trendplaggene ut i det nye året også, men jeg hadde virkelig ikke brydd meg noe særlig om den hadde stått øverst på “NOT TO WEAR” listene heller, for kommer uansett til å bo i de i 2015 også;)

My favourite garment for 2014 was definately the jumpsuit, and as the trend is growing even stronger this coming season, I have multiple items on my wishlist already.

Jumpsuit recap anno 2014:

Jumpsuit//Ganni

Jumpsuit//Dash (bought in NYC)

Jumpsuit//Hofmann

Dungaree//MardouAndDean

Jumpsuit//Dash

Jumpsuit//Hofmann

Jumpsuit//PortoBrazilbyJENNYSKAVLAN

Jumpsuit//SecondFemale

Jumpsuit//byMAGMALOU

Jumpsuit//Gestuz

Dungaree//MardouandDean

This trend continues into 2015 as seen at Dior, Ralph Lauren, Emilio Pucci, Sonya Rykiel og Chloé.

Celebrity Jumpsuit Moments 2014:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg