GOT MYSELF A STALKER!!

De siste dagene har jeg nok en gang muret meg inne i varmen iført pysjamas, store strikkeplagg og grorud palme(!!;). Lungebetennelsen jeg har hatt i nesten hele høst tror vi er blitt Best Friends Forever! Jeg er ikke så keen for å si det sånn, men blir fader meg ikke kvitt’n!! Fortalte legen at jeg er møkk lei av å hangle hele tiden og ikke ha mulighet til å gi 110% som vanlig, mens hun mener jeg er konstant syk fordi jeg har jobbet litt for mye over altfor lang tid og burde ta en en liten Time Out…Hmmmm…Så mens jeg chiller’n litt for å bygge opp nok muskler til å dumpe den irriterende stalkeren min, lover jeg syyyykt spennende innlegg fra sofakroken hver dag fremover. I morgen skal jeg for eksempel være dødskreativ og sitte i en sort stol med en grønn juice, i stedenfor dagens hvite med et vannglass og sitron;);) Ok, dere skal få slippe det altså, men klarer kanskje å dra noen sprelske eller kreative kaniner ut av hatten om jeg får litt hjelp. Har dere noen inspirerende tips til hjemmesysler, som også havner på bloggen, så vinner det beste forslaget en very naiiijz Hårpakke fra Hårologi med utvalgte hårprodukter du får tilsendt i posten-WoopWoop!!www.harologi.se

Annoyingly enough, the everlasting pneumonia believes to be my new BFF! Suprisingly I’m not so infatuated, so I’m gonna chill down a bit to get strong enough to dump this dead beat looser of a …Virus…Oh, well, until then I’d love to get creative inputs from ya’ll on how not to loose your sanity staying indoors most of the time, that is also bloggable;) The best idea wins a set of really awsome hair products from The Swedish brand, Hårologi! www.harologi.se

4 kommentarer
    1. Du styler både dine kjente og ukjente kunder så utrolig stilig! Dine beste hår, sminke osv tips synes jeg hadde vært gøy 🙂 whats your secrets :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg