TODAYS OUTFIT: A SCANDALOUS BABYBLUE AND SOME PINK IRONY…

Tar en hvilepause fra å lese presse og sosiale medier inntil alle blir ferdige med å kapitalisere klikk og lesere på selv å mene alt mulig rart om Caroline Berg Eriksen og mannen hennes. Vet ikke hva som er verst, at mannen til en toppblogger har lagt til noen kommentarer på bloggen til kona(som i verste fall er litt flaut), eller at store mediehus sender direktesendinger om saken og gjør det til toppsaker likestillt med ganske mer alvorlige saker som at Liam Gallagher er dypt deprimert og har fått en bot(VG), eller at Miley Cyrus klarte å unngå instagram-reglene om å ikke vise pupper eller “hoitta” som jeg ville ha sagt(ja, jeg klarer ikke si F….ordet!#callmeaprude#idontcare) med å dekke kroppen i badeskum(DB), som i beste fall er møkk flaut. Kunne ha utbrodert, men merker jeg allerede er lei av å lese det jeg kunne ha skrevet, for det er så mye viktigere ting å tenke på. Som for eksempel hvilken fargekombo jeg skal gå for på dagens #ootd. Blue on Blue? Fifty shades of grey? Oh, eller my all time favourite, all black?? Kjenner meg litt rebelsk idag, så tror jammen jeg ryker på en #babyblue on #denimblue” og setter inn nådestøtet med å adde til en #knitonknit. How is that really good news for ya’ll!!??;)

I’m really proud to take notice of the fact that when other people literally sacrifices their lives for the freedom of speech all over the world, the Norwegian press has revealed a much more important and horrifying case to make their headlines. A topbloggers husband went “undercover” to comment and praize his wife when others didn’t, using fake AKAs. The serious nature of this act, leaves me having nightmares and feeling paranoid. What if my husband suddenly starts to comment on my blog, calling me hot and bullying my haters(My blog is btw so small though, nobody’s bothered to hate me yet! Where are you all cyber-trolls, I DARE YOU!!) I’d rather join a political march than dealing whit that, so I need to take a breake from reading Norwegian newspapers until this ugly and scandalous case goes away. Until thus, I can luckily worry about something even more important and personal: WHAT TO WEAR or #OOTD?? Let’s go for some “babyblueondenimblue”, and throw in some #knitonknit, et voilà #backtomyusualzenlevelsagain.

Beanie//MardouAndDean

Sweater//Iben

Cardigan//JustFemale

Jeans//MardouAndDean

Kicks//LastConspiracy

Hair//LookingWeirdFromSleepingInABraid

Makeup//RedEyesFromFlueChoppedLipsFromCold

Ps: Bildene er fargekorrigert rett og slett fordi jeg synes det ble finere.

2 kommentarer
    1. Ah! Så deilig antrekk.. Hmmm.. Kanskje jeg skal slenge på meg noe lignende før playdate med avkommet og vennene 😉 og du, takk for at du velger å drite i de tragiske i-landsprobleme mediene ruller opp i stor skala. Er sikker på at hvis jeg må bråstoppe i internettdøra en gang til pga omtale av det der så kommer hjernen min til å smelte og jeg blir til en navlebeskuende zombie.
      Men nok om det…
      Ha en strålende dag, fine og alltid like inspirerende du 🙂 stor klem fra en fornøyd følger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg