HELLO RED LIPS AND VIXEN BLOG AWARDS!

Jeg elsker smokey eyes med nude-fargede lepper og går ofte for det på fest, men på Vixen Blog Awards i går hadde jeg lyst til å kjøre en gylden Jennifer Lopez-inspirert look med knall røde lepper jeg nylig så i et magasin.

Went for a J-Lo inspired makeup look I recently spotted in a magazine at yesterdays Blog Awards, witb focus on hightlighting, lot’s of shimmer and bright, red lips.

Stor stas å dele ut pris til Bloggernes Favoritt forresten. Prisen gikk til supersøte Janka Polliani(polliani.com), som har en veldig fin blogg, så vel fortjent! Delte ut prisen med Admiral P, som har sykt mange bra låter du helt sikkert har gått og nynnet masse på. Jeg har hvertfall sunget “Engel” drøyt mange ganger i bilen, hehe! Og helt seriøst, han snakker like coolt som han synger, så fet type!

Presented the award with hip-hop/reggae Guru, Admiral P. Swaggy Dude I must day:)

Jeg hadde på meg en sort playsuit fra vår nye byMAGMALOU kolleksjon, men irriterende nok glemte jeg ta av meg back-stage akkrediteringen, så det så litt weird ut,hehe! #rookiemistake

Wore “Helene playsuit” from our ss15 collection, but I kinda ruined the look by forgetting taking off my back-stage pass!!Oh well…;)

Før utdelingen hadde jeg et lite sminkevors med venninne, Vibeke Klemetsen. Fikk også besøk av et par kompiser som ramlet innom og sørget for fønny jokes og god stemning.

Met up with my galpal,Vibeke, for some makeup action before the the award-show. Comedian-friends, Zahid and Anders, joined us too.

Make-up Essentials…

Laquer//LouboutinAndDeboraLipmann

Foundation//Chanel

Lipstick//L’Oreal

EyeShadows//Mac

Nå må jeg hoppe til køys, siden jeg skal på en fotoshoot i morgen tidlig og vise mitt ynglingstrendplagg for vår-sommer 2015. Kan du gjette hvilken type plagg det er snakk om??;)

Gotta go to bed now, as I have an early fotoshoot tomorrow with a Norwegian magazine, revealing my favourite trend-alert for s15!

Have a good Friday, ya’ll!

4 kommentarer
    1. Bloggen din altså….den er så kul!!Rett og slett!!!Ikke bare mote og glam, men også veldig personlig……og med humor!!I love it!!!👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg