IF THERE WAS EVER ANY DOUBT!?!

Endelig er hemmeligheten ute! Hadde dog ikke forventet så omveltende og “life-changing news” på innkjøp av høstens nyheter til butta(les:butikken/MagMaLou;) Men det er sant, Karl Lagerfeld er min far, og nå har jeg en genser og ryggsekk som faktisk beviser det! Det begynner å demre for meg at min forkjærlighet for sort og hvitt ikke er tilfeldig i det hele tatt, men genetisk. Nå har mange viktige biter fallt på plass i livet mitt, og jeg kan puste rolig ut med tanken på alle Chanel-veskene jeg kommer til å utpresse han for mot å bevare denne hemmeligheten…Oh la la, for en skamløs lykkefølelse! Tar gjerne imot andre utpressingsråd eller midler fra de som måtte ha erfaring på området!! #skruppelløs #visnakkerchanelarving #endeligkandatterenminpåfemgåmeddyrevesker #familieverdier

Ce n’est pas possible, monsieur Karl Lagerfeld est mon père! Such great news, and I totally got the sweats and backpack to prove it!;)

Sweater//Elevenparis aw15

Bag//ElevenParis aw15

Taking my family worshiping to another level;)

Loose le chien and say hi to your babygal, Moi!!;)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg