LEATHER+LACE=LOVES

Skinnjakker har vært litt mindre fremtredende i trendbildet en stund nå, men jeg tenker ikke å legge bort mine uansett om de sirkulerer masse rundt omkring på catwalken eller ikke-den er kommet for å bli i min garderobe! Denne bikerjakka er en av mine favoritter i et litt tykkere, men fremdeles ganske mykt og behagelig skinn, som funker omtrent til alt. Spesielt til skjørt liker jeg å slenge på litt “leatha”for å røffe opp uttrykket, siden jeg får angst og indre uro om det blir for søtt;)

I never get tired of some good leather and lace action, to roughen it up a little bit from getting too cute;)

Hat//H&M

Jacket//Gestuz

Top//Ganni

Shades//VictoriaBeckham

Skirt//SecondFemale

Mittens//JustFemale

Bag//CalaAndJade

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg