LONDON, BABY!

Siden mannen min jobber endel i London nå, har jeg skumle planer om å kaste meg med så ofte jeg har mulighet! Denne uka er det fashionweek, så ingen bedre grunn til å dra enn akkurat nå:) Håper på masse street style inspirasjon, og ikke minst innspill til vår neste byMAGMALOU kolleksjon!

I dag var jeg invitert til en presentasjon av aw15 kolleksjonen til Amanda Wakeley. Hun var en ukjent designer for min del, men firmaet til mannen min har gått inn som investor der, så hørte om henne gjennom de . Amanda Wakely’s design er observert på både J-Lo, Rihanna, Kate Hudson og er en yngling blandt mange andre supahstars, og det skjønner jeg godt! Var masse fint, og bilder fra presentasjonen finner du nederst i innlegget:) London var mye surere og kaldere enn jeg hadde håpet, og ikke minst pakket for, så har en liten kleskrise på gang, hihi, men et deilig og tykt fleeceaktig midi-skirt ble redningen i dag!

Checking out London Fashion Week, hoping for lot’s of new inspiration for our next byMAGMALOU collection!

A simple ponytail does the trick:)

Coffee time to stay warm!!

Using a scarf as a bracelet=SCARFLET;)

In a black n’white Sunday mood with a touch of camel and YSL;)

Jacket//Gestuz

Turtleneck//byMAGMALOU

Necklace//MariaBlack

Shades//Etla(New Norwegian Brand!)

Skirt//Nanuschka

Booties//Gesuz

Scarf//MardouAndDean

Bag//YSL

(And no, I’m not pregnant, just been enjoying too much good food lately;)

Here are some pix from today’s Amanda Wakely presentation. I loved the scandic kinda feel of the collection, especially a couple of the coats and some of the lose, comfy pants.

I totally need that dress in the middle!!:):)

4 kommentarer

Siste innlegg