FASHION FRANZIA!

Det var ville tilstander utenfor Burberry Prorsum’s aw15 visning i Kensington Garden i går! Det myldret av celebre fashionistas; redaktører, modeller, kjendiser, motebloggere og en haug av vakter for å skjerme gjestene for alle nysgjerrige tilskuere, inkludert meg selv, hehe! Jeg rakk aldri å planlegge turen i så god tid i forveien at jeg fikk tid til å klekke ut smarte ideér til å karre til meg en invitasjon på, så jeg følte meg litt fjortiss slash stalker der jeg stod med kameraet klart for å ta bilder av inspirerende mennesker og antrekk, hehe. Men svelget stoltheten min, og joinet dyttekoret på fortauet og knipset i veg! Jeg hadde en japansk liten blogger-bølle ved siden av meg, som prøvde å skvise meg bort, så merket irritasjonen bygge seg opp. Men heldigvis innså hun ganske kjapt at en viking på 1.85 centimeter over bakken med sine 10 cm høye hæler, ikke bør utfordres spesielt lenge før vikinghornene blir relativt tydelige. Så borte var hun, og jeg fikk stå i fred;) Mens jeg stod der kom en av vaktene bort til meg og beklaget for at jeg måtte stå der, for jeg var kanskje en av gjestene? Jeg var stuck i trafikken i forveien, så kom dit bare få minutter før showet startet, så jeg ble så overrumplet at jeg bare fikk stotret frem: “Yes, I’m totally invited, and my friends are already inside!!” Jeg ble dødsvarm og rødmet litt over hvor klønete og totalt lite troverdig jeg fremsto (selv om det var sant at en venninne allerede var der inne), men vakten kjøpte det tydeligvis og begynte dra meg ut fra tilskuercrowden, da han plutselig fikk på øret at showet hadde startet, og de ikke fikk slippe inn flere. So got damn it, hadde jeg bare kommet 5 minutter før…Jaja,maybe next time:)

Crazyness outside Burberry’s aw15 runwayshow yesterday, with a mix of fashion editors, models, bloggers and celebrities. Snapped a few inspirational folks and outfits. I opted for a “using-a-coat-as-a-dress”-look, with a big fat knit under, black dungarees and high heels that lasted for exactly 10 minutes before I had to surrender and jump into my comfy sneakers instead.

Coat//Ganni

Sweater//ArnieSays

Dungaree//Zara

Belt//MardouAndDean

Sneakers//Chanel

Shades//VictoriaBeckham

Bag//MiuMiu

StreetStyle!

Awsome Hair

Ponchos keeps the fashionistas warm

Beautiful Redhead

Actor Maggie Gyllenhaal

Beautiful Norwegian Blogger, Nathalie Helgerud

GalPal and fashionblogger, Celine Aagaard to the right with two danish bloggers

Model Strotting

Fresh combinations in red,white and greys…

CoffeeGals on our way to Tate Modern and Christopher Kane’s Runway Show!

Got stuck in traffic again, and lost the show! But the streetstyle photographers went crazy when Celine came walking up to the entrance right after the show was done.

Photocred: The Nyanzi Report

Thanks for a day full of fun and fashion:)

2 kommentarer
    1. Hei! Så gøy å se bilder fra LFW. Du husker det sikkert ikke, men jeg husker det veldig godt! Du kom bort til meg og ga meg ros for afroen min da du var på Steinkjer i fjor! Synes det var utrolig gøy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg