BOYFRIENDSHIRT & A CARDIKET!!

Jeg har lett etter den perfekte hvite skjorta, og fant den endelig hos det norske merket Tom Wood. Elsker at den er lang og har ganske spisse slag, og minner mer om en herreskjorte enn for damer. I tillegg har de en superdeilig cardigan/jakke som jeg har omdøpt til en “cardiket”, med kule grafiske/etniske prints jeg kommer til å bo i denne våren. Mye bra norsk design om dagen, og den sorte buksa fra Mardou & Dean er en to-årig lang forelskelse jeg aldri blir sinna på eller har gått lei av, sammen med den “chanel’ske” vesken fra Cala & Jade, hehe! Blonde espadrillosene fra Chanel holdt på gi meg et lite mini-hjerteinnfarkt da jeg først så de i New York før jul, og har lyst til å bruke de hele tiden, så håper snø og kulde snart byttes ut med vår-sol og varme! God torsdag:)

x M x

Shades//Etla

Cardiket//TomWood

Shirt//TomWood

Jeans//Mardou&Dean

Bag//CalaAndJade

Espadrillos//Chanel

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg