OUT OF THIS WORLD SURPRISE

Screenshot from Lisa Williams’ facebook-page!

Vet ikke om du tror på at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi fysisk faktisk kan se og høre. Jeg har absolutt ingen bevis for noe som helst, men jeg liker tanken på at noen har en sterkere intuisjon og evner enn “oss vanlige”. Jeg gikk på et todagers/kurs hos Soulspring (utviklet av Prinsesse Märtha Louise og Elisabeth Nordeng) for et par år siden, og jeg ble veldig overrasket over hvordan man med relativt enkle verktøy kan jobbe med egne tanker for å øke bevissthetsnivået og intuisjonen. Jeg, som egentlig ikke liker å kjenne så altfor mye på følelser, burde egentlig vært mye flinkere til å nettopp gjøre dette, for det føles veldig avstressende og “peaceful”. Noe kanskje alle trenger mer av i livet?;) Uansett, jeg har som sagt alltid vært fascinert av “det ukjente”, og husker jeg begynte å se på en serie med det engelske mediumet, Lisa Williams, for mange år siden. Jeg ble helt hekta, og drømte om å få møte henne en gang, hehe! Nå har vi noen felles kjente, så jeg ble utrolig overrasket og glad da jeg fikk en mail tidligere denne uka fra Lisa om jeg kunne hjelpe henne litt med stylingen til hennes Norges turné, som går over et par uker nå. Så på torsdag fikk vi besøk i butikken av en like sprudlende og morsom dame, som hun alltid har fremstått som på TV også;) Vi fant mange fine antrekk, og hun kunne også røpe en liten hemmelighet om meg, som jeg nesten er helt sikker jeg snart kommer til å dele med dere også…:):)Inntil da, ha en fantastisk fin lørdag!!

Was so great to have the famous medium, Lisa Williams, stopping by my store for some styling-tips for her now on-going Norway Tour! I’ve been a fan for years!! If you haven’t been to her show yet, I would really recommend it! Even if you’re not a believer, I’m pritty sure you can take something posetive out of it:)

Have a great week!!!

x M x

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg