WORK OUT WEAR!!

Jeg har bestemt meg for at resten av 2015 skal bli mitt nye “Healthy-Year”! Bort med festrøyk og alkohol, og velkommen mere trening og sunnere kosthold! Nå har jeg vært relativt mye flinkere til å trene i 2014 enn tidligere også, men i år skal jeg trene mye mere fokusert og forhåpentligvis få mer energi og overskudd. Etter jeg hadde borreliose i 2009 og -10, har jeg hatt et utrolig svakt immunforsvar, og har vært mye syk, men i år har jeg lyst til å se om jeg klarer å styrke immunforvaret mitt med å ta litt smartere og sunnere valg. Derfor var gårsdagen en utrolig fin dag, som startet med solskinn og fuglekvitter inn av vinduet kl.06.00. Var så invitert til en tidlig treningsøkt med Nike, i Sport 1-butikken ved Oslo City, og jeg fikk skikkelig påske-fornemmelser av den gule toppen og sneakersene, hehe! Forelsket meg helt i “Fit Agility”-shoesa, som var utrolig lette på foten og har superdigg demping. Har aldri hatt en treningsøkt i en butikk før, men klarte overraskende nok å henge på, og ikke bare sikle på alle nye sommerplaggene som hang rundt omkring og fristet, hehe!

Spring is in the air, and I’ve decided to make this year my “Healthy-Year”, focusing more on training, building up my energy levels and get stronger. Yesterday started out just perfect with a morning work-out arranged by Nike with lot’s of supersporty, energetic gals @thesport1-store downtown. Loving our easter-look and them great Fit Agility sneakers!!;) How do you like to build up your energy levels??

Don’t nobody mess with our “channeling Jane Fonda-moment”!!:)

Elen doin’ her thang:) @elenkristvik

Not to mention this lill’ but superstrong gal, Line!! @linelangmo

That Model’s got nothing on us!!;):)

L.O.V.E these easter-kicks!!;)

Have a great thursday ya’ll!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg