PALMTREE FASHION PASSION!

Er inne i en sykt hektisk periode, der vi begynner å få inn deler av ss15 kolleksjonen som skal sendes ut over hele Norge i løpet av noen uker, samtidig som vi har snart har deadline på neste kolleksjon også. I tillegg befinner jeg meg oftere og oftere i fosterstilling liggende i sofaen eller sengen for tiden. Kvalme og tretthet har meldt sin ankomst for fullt, og den lille babybumpen vokser sjokkerende raskt til å være så tidlig i svangerskapet, så lurer på hvor mange som egentlig gjemmer seg der inne…;) Skal på tidlig ultralyd denne uka, og merker jeg er nervøs for om alt faktisk ser ok ut denne gang, men jeg føler hvertfall så langt at ting er på stell-time will show…

Going through som hectic times with the ss15 collection on it’s way, pluss a design deadline on our x-mas collection coming up in a few weeks as well. In addition to that I’m finding myself more often on the couch or in bed being really tired and naseous. It’s hopefully a good sign that the pregnancy is going in a positive direction, although it’s a bit heavy being in the midst of it…

I mellomtiden skal jeg bo i disse deilige sneakersene fra Asfvalt. Ingenting gjør meg mere glad enn tanken på palmer og comfy shoewear om dagen…Må nok innse at høye hæler og party antrekk nok må vike plassen for joggingsen og flate sko i en periode, selv om jeg egentlig er typen til å faktisk kunne ha født i stillettos, hehehe! Men noen ganger innser selv jeg at fashion må vike for praktisk komfort;)

It’s all about dressing comfortable these days, and these palmprint kicks from Asfvalt are my new bff’s!:)

Ha en deilig søndag!

Jumpsuit//Gestuz

Sneakers//Asfvalt

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg