BALI IN ALL BLACK AND WHITE

Elsket lyset på verandaen i dag tidlig, så måtte bare ha noen rolige morgenminutter i hammock-stolen(om man kan kalle det det), og lese litt påskekrim, før sol og strandliv venter.

Hekta på denne hekletoppen jeg faktisk kjøpte på ebay før vi dro, og bruker den enten bare med bikini under eller med en denimshorts. Akkurat passe avslappet, akkurat passe Bali!;)

Marvellous morninglight on our terasse this morning! Perfect for some quiet-time reading norwegian “påskekrim”. In love with my new-in ebay-top. Crochet and lace is just such a perfect match for summer, preferably mixed with denim to spice it up a little.

From where I sit:)

2 kommentarer
    1. Hei!
      Har fulgt deg en stund her inne, blant favorittene:)
      Det ser så flott ut på Bali! Har besøkt Asia, men kunne tenke meg Bali, Lombok eller en annen øy. Kanskje du har noen ferietips å dele?
      God Påske til deg og dine ;)))

    2. Marit: Så hyggelig, Marit, det setter jeg stor pris på!! Anbefaler absolutt Bali, og har vært her tre ganger. Bodde i Kuta som backpacker da jeg var 19, men er ikke et sted jeg ville bodd nå, da det er veldig mye støy og hardcore festing der. Med barn anbefaler jeg der vi bor nå på Nusa Dua(Sofitel Hotel), mens ifjor bodde vi på Anantara Uluwatu, som er perfekt for litt romance, mens Batu Karang på Lembongan er perfekt for surf. Du kan lese mer om de stedene på hjemmesidene dere:) God påske! Klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg