KARMA BEACH!

Hadde en fantastisk dag på stranden i går, da vi dro til Karma Beach, ca 30 min kjøretur unna hotellet vårt, Sofitel på Nusa Dua.

For å komme ned den stupbratte klippen til selve stranden, må man ta en kabelvogn ned, som er litt over gjennomsnittet spennende for min del med min høydeskrekk. Men det var absolutt verdt det, for stranden var kjempefin, vannet var turkisgrønt og maten veldig bra. Vi er her på ferie med et vennepar av oss, som har en sønn på samme alder som datteren vår, så vi er selvfølgelig alle keene på å finne steder som er bra for barna også, uten at det blir helt ville Bamse-klubb tilstander. Jeg liker ikke å bade med barna når det er litt harde bølger, så ved høyvann turte jeg ikke å hoppe uti, men ved lavvann var det perfekt for barna( og meg;) å plaske rundt i det superklare vannet. Ved solnedgang satte de opp en barnekino på stranden og vi fikk nypoppa popcorn servert i en skål laget av bambusblad. Kunne ikke vært en bedre start på påsken spør du meg!!

Had a great day at Karma Beach today! Loved the scenery, the turqouise water, the white sand and the really tasty pinneapple juice! After sunbathing the whole day, we caught the sunset before they set up a childrens beach movie-theater, that our kids really loved. I was really happy about getting a serving of freshly popped popcorn as well, served in a bowl made out of a bamboo-leaf! How cool is that!!?? I absolutely recomend going here, whenever you should come to Bali!

Happy Easter Everyone!!:)

Bikini//H&M

Singlet//byMAGMALOU

Pants//H&M

Sunnies//VictoriaBeckham

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg