SUNSET ANNIVERSARY

Påskeaften feiret vi 10-års bryllupsdag. Selv om selve dagen ikke er før 2.juli, var vi keene på å gjøre en liten markering mens vi er på ferie i fantastiske omgivelser på Bali. I utgangspunktet hadde jeg faktisk lyst til å ha skikkelig bryllupsfeeling rundt hele feiringen, og gå “all american” med å “renew the vows” med masse gjester i Italia og kjøre hele den greia( Jeg elsker gatherings, fester, sammenkomster, feiringer-u name it!! Og ikke minst å planlegge de!;)…Men er gift med en mann som synes denne planen hørtes veldig klein ut, tihi, så jeg følte jeg tok en for teamet og modererte planene endel;) Siden jeg er gravid også(nærmer seg de 12 første magiske ukene), så føltes det greit å nedeskalere markeringen til å bare ta nye familiebilder på stranden etterfulgt av en nydelig middag sammen med et vennepar av oss på en helt insane restaurant som heter JuMaNu! Men først hadde vi altså en superfin dag på stranden ved Four Seasons i Jimbaran.

Celebrated our ten years of marriage at the Four Seasons in Jimbaran, with taking new family pictures at the beach wearing customized outfits from the Norwegian designer, TSH(Tina Steffanak Hermannsen) She made it work, even with my soon to be 12 weeks babybelly;)

Jeg hadde på forhånd funnet et fantastisk blondeskjørt hos TSH( Tina Steffanak Hermannsen), og ville bare ha en enkel singlet til, med høy skjæring foran og lav bak i ryggen. Tina hadde også fått inn noen rosekranser fra rock n roses, som jeg fallt helt for. (Bestillte faktisk noen til MagMaLou også, så de kan kjøpes der om du likte de;) Jeg hadde også lyst til å få sydd et skjørt til datteren min, med blondepaneler av samme stoff som skjørtet mitt, og ble veldig fornøyd med resultatet. Singleten hennes kjøpte jeg på H&M.

All pictures are shot at Sundara, by Four Seasons in Jimbaran.

Photocredit: Celine Aagaard//Hippiehippiemilkshake

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg