BIRTHDAYGIRL!

Jeg elsker å ha bursdag, selv om antall lys på kaken begynner å bli skremmende mange etterhvert!! I dag blir jeg 36 år, og jeg merker at tanken på at jeg nærmer meg 40 er litt rar, siden jeg absolutt ikke føler meg så gammel som jeg mente de på nærmere 40 var, da jeg selv var 20! Men sannheten er at jeg har vært mye mer tilfreds og happy med 30-årene enn ti-året før det igjen! Alt faller liksom mye mer på plass med litt alder og erfaring på “baken”, og livet føles ikke så “strebete” som når man er yngre og mer usikker- i hvertfall i mitt tilfelle. Dessuten har ikke vennene mine blitt noe eldre heller, hehe, de er alle like “coole”(om ikke mer), så 40-tallet kan “kyss mæ i rævva” på godt trønder; I’m not scared of you!! Jeg skal bruke like mye energi på å nyte å bli eldre som jeg kastet bort energi på å prøve å hele tiden passe inn, bli likt og virke selvsikker da jeg var yngre. Venne-skapet er ryddet for lengst, og jeg har de menneskene tettest rundt meg som jeg føler innerst inne ønsker meg godt, og som jeg virkelig og inderlig bryr meg om, og lett kunne gått i krigen for. Jeg har en nydelig liten familie som jeg elsker over alt på jord! Og en pitteliten spire på veg, som er blitt 11 uker i magen i dag, som vi forhåpentligvis kan ønske velkommen til verden i okt-nov om alt går bra! So things are good:) Så hvordan feires dagen?? Jo, alene på sofaen med spybøtta ved siden av meg, hehe! Mannen min er på jobb i London(men han face-timet meg kl.08 i dag morges med skjeve morgenøyne, sovesveis og bursdagssang! Og i ettermiddag fikk jeg en rosebukett på døra, så det er god stemning det altså ;), og datteren min har sovet over hos besteforeldrene. Men skal hente henne i barnehagen nå, så får vi sleep-over besøk av Emma Lou’s beste venninne, Emilie, og mamman hennes, Cecilie, som er en av mine aller beste venninner, so it’s all about Girl Power ( og hjemmepoppa popcorn!!;) i kveld! Ønsker dere alle en nydelig helg!!

Turning 36 today! But F… it, life is like a good wine, it gets better with aging,hehe! Have a great weekend ya’ll!

X Marthe X

Outfit:

Jumpsuit//byMAGMALOU

Headscarf//H&M

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg