SUNDAY BRUNCH SPENT IN BED!

Jeg er superglad for at jeg endelig har en liten bebiss i magen, men denne lille skapningen har bestemt seg for å være ganske så rampete det første trimesteret. Siste uken har jeg nesten ikke klart å beholde noe næring, og er kvalm, uvel og svimmel hele tiden. I dag hadde jeg gledet meg til en forsinket bursdagsbrunsj på Bølgen og Moi med girlza, men det ble en legesjekk på Volvat i stedenfor. Alt ser fint ut med bebissen heldigvis, men mor trenger nok litt mere hvile og næring, så mistenker mindre mote-blogging enn vanlig denne uka. Rart med det, hvor lite viktig “Dagens Outfit” blir når man bare orker å ligge i sofaen, i samme pysj som gårsdagens og med spy-bøtta foran seg!! Men nå er det bare noe dager til vi passerer 12-ukers grensa, så håper å bytte ut både pysjen og bøtta mot florlette sommerkjoler snart!!:)

I missed a Sunday Birthday Brunch with the Galz today, as I’ve been lucky enough to be blesses with heavy morning sickness that seems to be lasting 24/7! So my fashion-focus is kinda non-existing at the moment, and my only worries are if I really can be bothered to replace yesterdays PJ with a new one, but I hardly ever do that either, hehe;) But hopefully my summerwardrobe get’s to see some sunshine soon,-until then: Have a great new week!!

2 kommentarer
    1. Jeg skulle gjerne hørt hvordan det står til med magen og formen din?titter jevnlig innom,og er så nysgjerrig.vi er like langt,så er spent på hvordan andre har det☺️

    2. Malin: Hei Malin! Nå har vi passert 12 uker, så føles veldig bra! Men vært mye kvalm,så håper gir seg snart…:) Håper alt går bra med deg også:) klem, marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg