JailBird!!

Deilig vårdag i Oslo i dag, så digg å lufte tærne litt:) Tilbrakte dagen på et lager for å pakke nye byMAGMALOU sendinger til våre forhandlere rundt omkring i Norge. Derfor ble “Dagens Outfit” noe comfy jeg kunne røre meg rundt i, og en caps siden huden min ser ut som om et lab-forsøk har ekspodert i ansiktet mitt om dagen. At jeg mellom pakkingen også kastet opp over hele gulvet, er en annen historie…Men nå tar jeg seriøst i mot råd mot kvalme, da jeg er litt på grensa sliten av å være konstant “sjø-sjuk”. Hit me with u’r wizdom!;)

Cap//VintagePuma

Turtleneck//byMAGMALOU

Leathet//Gestuz

Pants//Ganni

Flipflops//MardouandDean

8 kommentarer
    1. Det sjøsyke armbåndet kan jeg fortelle deg at er helt genialt hvis du er sjøsyk, men på “morgenkvalme” er det nok hvile (min erfaring er at når man er utslitt/trøtt/sliten blir kvalmen gjerne verre), Farris m/eplemost og noe knask du foretrekker (f.eks ritz kjeks, banan, druer, love hearts) som nok er den rette kuren. Du kan evt be legen om postafen.. God bedring! Klem

    2. Postafen er helt ufarlig for fosteret. Det står skrevet i pakningsvedlegget fordi man ikke har gjort noen egne studier på gravide (er jo ikke tillatt), så for å være på den sikre siden skrives det inn slik. Men Postafen er en av de første medisinene kvinner med ekstrem svangerskapskvalme blir gitt (ny studie viser ingen økning av defekter eller skader på barn i svangerskap hvor mor har brukt kvalmestillende) så lille spire i magen din er helt trygg:)
      Håper du finner noe som letter plagene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg