OOTD AND EXCITING WEB-NEWS!!

Yeeey, hadde en nesten helt kvalm-fri morgen i går og kom meg på et spennende møte med våre nettbutikk-utviklere fra Creative 101. Så om ikke altfor lang tid kommer MagMaLou til å lansere en splitter ny hjemmeside, MED webshop!!! Hurrrraaaa! Vi har mange trofaste kunder som kommer innom oss hver gang de er i Oslo, men som sier de har savnet å kunne handle hos oss på nett når de ikke er i byen også, så nå gleder vi oss veldig til vi snart kan ønske både gamle og nye kunder hjertelig velkommen til vårt nye e-univers! Dagens møteantrekk ble “all black” i egendesign med “Andrea Singlet”, som er oppkalt etter byMAGMALOU’s Head-Designer, og “Marit Long Skirt”, som er oppkalt etter en av mine to forloverer da jeg giftet meg for 10 år siden. Min andre forlover har også fått ett plagg oppkalt etter seg altså, for jeg synes det er en fin måte å hedre gode venner på! Så henne er blitt “gudmor” til Tove t-top og Tove v-top som jeg kommer til å legge ut bilder av senere. Jeg elsker enkle baseplagg som er enkle å style opp og ned, og et midi-skirt med lommer matchet med en litt løs singlet(med lav skjæring i ryggen), er akkurat like chill som jeg ønsker å ha det på en mandag!! Både skjørtet og singleten kommer også i grått! Ha en finfin tirsdag!! x Marthe x

Wore all black and all byMAGMALOU to a meeting with our webshop developers yesterday, except from my cap that’s also from a new Norwegian brand called “Graa”. We’ll soon be launcing our new homepage/webshop, and I’m truly excited about it-so stay tuned for more info:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg