NÅR DAGENE BLIR LANGE, OG KVALMEN SETTER INN…

Overskriften er “fritt tolket” fra musavisa, hihi, og beskriver litt hvordan dagene er for tiden. Det er ikke så lett å planlegge ting når man er konstant kvalm/sjøsyk, svimmel og har bare lyst til å sove 24/7. Men i går ringte en venninne på formiddagen, og vi ble enige om å prøve en liten gåtur rundt Sognsvann, og det var skikkelig deilig med litt ordentlig frisk luft. Turen gikk så bra at jeg begynte å lure på om jeg bare blir verre av å ligge i sofaen, men da jeg kom hjem igjen, var jeg så sliten at jeg sovnet i fanget til datteren min som strøk meg over håret, og våknet ikke før kl.21 igjen. Og fra da av løp jeg i skytteltrafikk til badet frem og tilbake til over midnatt…Jeg merker jeg blir ganske utslitt av hele greia, så man føler seg automatisk som en litt kjip mamma og kjæreste, som omtrent bare ligger i sofaen og maser om isvann med lime, ritzkjeks og røde epler hele tiden, eller venninne som har avlyst omtrent alt av sosiale sammenkomster de siste månedene, og ikke minst sjef for en gjeng nydelige og flinke ansatte som virkelig gjør en uvurderlig god jobb når man selv ikke er “on top of the game”! But I’ll be back!!:) Forhåpentligvis sooner than later!!;) Ha en nydelig tirsdag!

Been having some morning sickness down-time lately, but went for a walk with a girlfriend at beautiful Sognsvann yesterday, wearing this seasons “uniform”; a turtleneck dress that can be worn in two ways. Either as an ankel-long chill-out-dress, or just pull it up to a shorter and more fitted version for a more dressed-up and high-heel friendly version! Have a great Tuesday!!:)

Denne turtleneck-kjolen kommer jeg til å bo i fremover, siden den føles superkomfortabel på, og kan styles på to forskjellige måter! Enten som over der jeg har trukket den opp til rett over knærne til en kortere og mer “fitted” variant som er perfekt til høye-hæler anledninger også, mens under har jeg beholdt den orginale ankellengden som er perfekt for en mer avslappet look med for eksempel sneakers eller ballerinas til.

Dress//byMAGMALOU(also in grey abd blue)

Kicks//Asvalt

Cap//Graa (F5 Concept Store)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg